BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 16, 2009

selesai sudah

Hari ini selesai lah sudah tugasan menanda kertas UPSR BM Penulisan...lapang sikit kepala, lepas ni nak tumpukan pula kepada pengumpulan data murid PLBS tahun 1 hingga tahun 5 sekolah-sekolah di bawah penyeliaan aku..maklumlah aku kan Pentaksir Kawasan PLBS BM...harap-harap SK Melati, SK Ladang Kota Bahagia, SK Buluh Nipis, SK Keratong 4, SK Keratong 10 dan SK Bukit Ridan telah memberesinya....
Hari ini banyak pulak open house...Rumah Juleya, rumah Nazeri...katanya rumah GB aku pun nak buat hari Sabtu ni...malamnya pulak ada jemputan open house di SK Keratong 3...semalam aku tak gi open house di Markas PAS...bab makan ni masing-masing berlumba-lumba la pulak tapi tak apalah jika tuan rumahnya ikhlas memberi...insyallah
Esok tahun 6 pun ada jamuan rasa, seperti biasa untuk kelas aku, my wife yang masak, aku lebih percaya dengannya...enak dan lazat air tangannya...masak soto aje but special tau
Along balik hari ni, MRSM cuti start esok sampai Isnin...lewat maghrib tadi aku ambik kat hostel...suka uda dan adik bila abangnya balik...esok diaorang pakat nak gi fun fair...ikutlah wahai anak-anak ku....
Isteri aku ajak balik kg...insyallah , barangkali teringat pada arwah angah dan nak ziarah kubur nya...Al Fatihah

0 comments: