BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 29, 2009

Citra Berwajah Baru...JJR4595


Citra 2.0 cc aku berwajah baru;

a) Sports Rim - 17"

b) FALKEN Tyre - 40 [ Tipis Gilerrrr...mcm jln atas rims je rasa ]

c) New Air Press - CITRA specs

d) Air Cond - Servis dan masuk gas [ mak aii...sejuk tahap gaban ]


Bulan ni je dah banyak duit aku leburkan untuk Iswara & Citra;

a) Roadtax & Insuran Iswara - RM 400.00

b) Air Cond - RM 290.00

c) Tyre & Rims - RM 2000.00 +-

d) Olympus Digital Camera - RM ??????


Apa nak buat dah sampai masa....dah lama aku pasang impian baru kini menjelma, ada rezeki sikit bulan ni...kiri kanan masuk duit...kih2...apa yang penting , kita kena manjakan diri kita sendiri setelah penat bekerja, konsep aku, beli sahaja apa yang diimpikan , buat apa nak tahan atau simpan beria2 sangat...entahesok lusa kita dijemput illahi tak merasa semua itu...ada sikit duit , kita dapatkan apa yang kita idamkan...tapi jgn lupa untuk menabung dan keperluan untuk anak dan isteri....Isteri dan aku aku tak lah membantah apa yang aku lakukan kerana mereka tahu siapa aku sebagai suami dan aku sebagai abah


Juga buat bapak, Man, Aida dan Anna [adik-adik ku ] mereka juga ada bahagian masing-masing...selama kita hidup jgn bongkak atau cuba menongkat langit sahaja...Alhamdulillah setakat ni tidak pulak aku bakhil kepada amurid-murid ku...saban hari ada sahaj duit aku keluar untuk diberi kepada murid yang memerlukan...aku kalau ada lebih duit tak pernah aku lokek...sebab tu rezeki aku murah kot....Syukran Jaziran.

0 comments: