BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 4, 2009

Hari Ini Dalam Sejarah

Pagi-pagi lagi aku dah bangun..Hari ni hari sabtu tatkala insan lain sedang lena beradu...aku perlu menyelesaikan tugas aku menanda kertas BM Penulisan UPSR...hari ini hari ketiga aku bertugas di PKG Rompin...malam tadi aku lewat tidur, lebih kurang pukul 3 a.m....dapat juga aku siapkan menanda 40 naskah soalan...

Hari ini di PKG sunyi, maklumlah hanya BM dan Maths sahaja yang bertugas...pegwai PKG memang tak kerja....budak-budak pun tak ke sekolah, tu yang sepi gilerrr....

Tengah hari , Kak Fazilah jamu kita orang makan di rumahnya...pearghh lazat amat...thanxs kak...panjang umur dan murah rezeki akak sekeluarga...

My beloved wife call tadi....cerita pasal budak datang beraya di rumah...start kul 10.00 a.m sampai 2.00 p.m...murid-murid datang beraya ke rumah...macam buat open house je lagaknya...orang rumah jamu diaorang dengan mi goreng je...mengeluh juga la dia tapi aku nyatakan itu semua adalah rezeki dan orang ingat kepada kita....rumah yang sentiasa dikunjungi oleh tetamu ada lah keberkatannya di situ....adalah lebih kurang 70 orang yang datang ibarat yang bulat datang bergolek...yang pipih datang melayang...gitulah gamaknya...

Kesian juga anak dara kecilku terpaksa membantu, kalaulah along ada pasti ringan bebanan itu ..dan alangkah indah jika angah masih ada ketika ini....buat pengetahuan angah ..yang hadir tadi adalah bekas kawan-kawan angah dulu...mama sedih ngah....

ahhh...mata amat mengantuk...aku zzzzzzzzzzzzzz dahulu....wassalam

0 comments: