BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 27, 2009

Open University Malaysia

Kelas 24 Oktober 2009 lalu merupakan kelas ke -03 , ini bermakna hanya tingga 2 kelas sahaja sebelum aku mengucapkan selamat tinggal kepada Kuala Lipis dan Maktab...jika diizinkan Allah hujung tahun ni akan tamatlah pengajian aku di OUM.
Terima kasih kepada semua Isteri, Along , Arwah Angah, Uda, Adik, kawan-kawan dan pensyarah..juga kepada seorang Akak [ kalau dia baca, terima kasih le ye ]
Tugasan ada 3 tetapi 2 dah selesai dan siap binding lagi..tinggal 1 lagi on de way...ni pun dah rasa lapang
Walau bagaimana pun aku ada 2 masalah besar yang membantutkan kegembiraan aku iaitu;
- Surat Lanjutan Belajar daripada BPG
- Markah Tesis tak keluar lagi
kedua-dua masalah ni aku cuba selesaikan macam - macam cara tp setakat ni masih kabur lagi...tak tau la cara cam mana kerana tanpa 2 benda tu macam mana nak berijazah?

0 comments: