BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 27, 2009

Lama tak menulis

Dekat 10 hari tak update blog ni...memang sibuk memanjang...last week kat sekolah ada Perkhemahan Unit Beruniform start dari Jumaat, 23 Okt hingga 24 Okt...walaupun 2D1N..penatnya masyallah...jungle tracking..larian halangan...ikhtiar hidup...kawad kaki...ikatan dan balutan...aku pulak dilantik sebagai Kem Komandan...tinggal kat sekolah aje le...break camp kul 6.00 p.m

Sepatutnya malam ni aku janji dengan anak-anak nak ke Fun Fair buat kali terakhir sebelum ianya ditutup sementelahan adik aku Anna ada dtg cuti hujung minggu dari KL....disebabkan aku penat lepas maghrib aku tertidur sedar-sedar pukul 11.00 pm...anak-anak pun dah melelapkan mata...sayu dan menyesal aku...anak-anak dara aku tidur sebelah aku...dengan harapan abahnya tersedar...nak kejut barang kali mereka takut....


lepas bangun , mandi dan solat isyak aku bersiap-siap untuk bertolak ke Lipis pulak...kul 1.30 a.m aku keluar rumah dan bergerak ke Kuala Lipis...sampai di Masjid Tempoyang Lipis jam 5.45 a.m...Ya Allah mengantuknya...pukul 8.00 masuk kelas sampai 4.45 p.m...dalam kul 5.20 p.m bergerak balik ke keratong dan sampai rumah jam 11.00 malam...bayangkan masa aku pergi anak tido dan masa aku balik anak tido...Uda sampai kol aku menyatakan rindunya pada abah...ini lah pengorbanan namanya...Ana pun aku tak sempat sembang, cuma bagi duit kocek dan belikan tiket balik KL...

0 comments: