BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 13, 2009

Berita Sedih..adik sakit

Kasih Ayahanda Tercinta
Hanya tuhan yang tahu....

Adik lelaki aku dimasukkan ke wad ICU Hospital Sultanah Fatimah, Muar suspek jangkitan kuman dalam paru-paru...sedih dan terperanjat, dialah satu-satunya adik lelaki kesayanganku..kasihan isteri dan anak-anak dia...lepas solat Jumaat aku bergerak pulang dan sampai ke Muar sekitar jam 6.00 p.m. adik aku Anna juga bergegas balik dr KL...bapak aku awal-awal dah sampai...Ida tak sempat balik...tak pe la baru dapat kerja kat Ampang...

Ku doakan agar adik ku sabar dengan ujian dan dugaan yang melanda...sesungguhnya Allah itu maha berkuasa menentukan segalanya buat hamba-hambanya...

Seringkali terjadi ujian dalam keluarga aku menjelang hujung tahun bermula dengan Arwah Mak pada 25 November 2007...arwah angah anak aku pada 1 Disember 2008...adik ku Comel 23 Oktober 1999 dan kini seorang lagi adik ku ditimpa musibah....subhanallah maha suci Allah





0 comments: