BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 9, 2009

Bangga Dan Sayu Meruntun Kalbu

Hari Sabtu aku ke Kuala Lipis ada kelas OUM, tutorial ke-04, aku hantar semua tugasan aku...ada satu lagi tutorial tapi rasanya aku tak dapat turut serta kerana adik ipar aku ada konvo di UTM , Skudai, Johor...marah la juga members lain kerana patutnya last 21 Nov. we all nak buat celebrate sikit tapi apakan daya...famili first la...

Petang Jumaat sebelum aku bertolak ke Lipis , aku ke Muadzam jumpa along tapi on de way tayar kereta pecah...lastly aku ke Bengkel...disebabkan tayar pecah dan rims sport bengkok terpaksalah aku tukar 4 rims dan 4 tayar baru...habis la duit aku RM2150.00...padan muka aku

Hari Ahad, 8 November adalah hari yang menggembirakan aku dan keluarga sepatutnya kerana hari ini adalah hari ulangtahun kelahiran Angah...kalaulah angah ada tentu dia gembira dan dapat banyak hadiah...pastinya mama akan buatkan majlis hari jadi angah di sekolah...tentunya abah akan belikan kek kesukaan angah..dan kita akan menyambutnya di rumah bersama along, uda dan adik pasti meriahkan angah...masing-masing berebut-rebut nak potong kek...nak bergambar dengan angah...nak mencium angah...alangkah indahnya saat itu andai majlis sambutan dapat abah dan mama buatkan untuk angah tapi tuhan lebih kasih kan angah...uda yang paling terasa kerana uda minta abah dan mama buat sembahyang berjemaah dan bacakan surah yasin...uda rindukan angah...angah tahu tak...bantal busyuk angah dulu , kini telah uda miliki tanpanya uda tidak boleh melelapkan mata...uda cium dan peluk kuat-kuat katanya bau angah ada pada bantal itu...terkadang uda tidur bersama linangan air mata ngah...terima kasih ngah dan damailah kau di sana...alfatihah

0 comments: