BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 31, 2009

Welcome To The Club...


Akhirnya impian aku untuk memiliki sebuah motorsikal besar berkuasa tinggi tercapai sudah, itulah impian ku sejak sekian lamanya hanya kini baru berpeluang...walau pun cuma 500cc aku berpuas hati...memadai sebagai permulaan utk menjadi seorang choppers @ bikerz.... Motor aku Kawasaki Vulcan 500cc...beli drpd Pegawai Petronas di Melaka pada 29 December 2009....itu pun aku berurusan di internet melalui www.mudah.com.my jerrr...terima kasih pada members bikerz spt Tajuddin, Rahim dan Zamir kerana sudi menemani aku dan bawa balik motor...bertambah lah ahli Team Keratong Choppers...

Hari ini 30 Disember, kebetulan ada Mesyuarat Guru aku pun bawa lah motor itu...adalah members yg bertanya dan test motor tu...maaf la gambar kat atas bukan motor aku, asalnya motor tu lah aku nak beli tapi owner nya banyak cekadak la pulak, lastly aku ambik motor sama mcm tu tapi kaler hitam, lagi ganazzz..lagi brutal...bunyi exzos mcm bunyi Harley Davidson Fat Boy...yearghhh

Tunggulah sikit masa dan aku pun kalau ada masa...motor tu akan aku customize kan...pasang gubs exzos...bar...mudguard depa dan belakang mcm harley...dan macam2 lagi lah

Terima kasih buat isteri ku tercinta yang memahami minat suami mu ini, juga buat anak2 ku...sepat juga lah aku bawak anak2 naik motor...cuma isteri ku jerr yg belum...segan katanya..it's ok take ur times darling

Anyway...tak sangka aku dah memiliki KAWASAKI VULCAN 500cc...harga ?lupa pikir lah sendriiii

0 comments: