BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 19, 2010

Selamat Tahun Baru 2010



Sebenarnya dah lama aku tak update my blog...entahlah nape, agaknya sekarang aku sibuk layan anak, isteri dan layan hobi baru...main motor besauuu...Vulcan 500cc...WGD8665...




Lagipun skrg musim Face Book...lagi la aku leka...tiap mlm aku online, chatting dll la...sampai lupa nak tidur...memang giler dibuatnya FB nih tapi yg bestnya aku dapat jumpa members lama walau hanya dlm maya...terubatlah rindu bila nengok muka kwn lama..ada yg tembam, ada yg makin cantik, ada yg dah pegang jawatan besauuu2...pendek kata mcm2 la...
Nih bukan gamboo motor aku, tapi ada la mcm ni...gamboo moto au tak sempat uploads lagi





1 comments:

atyya said...

salam wak hisam..
tertarik membaca blog wak hisam..
bijak mengatur gaya penulisan..

salam ziarah dari saya :)