BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 27, 2009

Selamat Tinggal Kampungku

Lewat malam semalam aku tiba di Keratong...asalnya nak bertolak pagi tetapi biasalah malas lah rasa...sempat jugak aku beraya sampai ke Parit Raja, Seri Gading....singgah Carrefour Batu Pahat....sambar Vodafone Broadband tak pasal-pasal melayang RM 250.00 walhal kat rumah dah ada Celcom Streamyx...siap aje la duit bulan-bulan nak bayar bil...tapi bila difikir pasal kemudahan, apa ada hal...

Satu lagi perkara tapi masih dalam planning....aku nak sewa atau jual rumah aku kat Bandar Putra Indah ...pas tu nak beli rumah area Semerah..bukan apa dekat sikit nak ziarah kubur arwah anak juga dekat dengan rumah bapak dan mertua....tak payah la nak kelam kabut....

Ada pulak orang offer nak jual rumah kat Parit Yusuf tetapi mahal sangat area RM 305 ribu...aku tengok dah rumahnya ...corner lot siap perabut...air cond dan dah siap renovate...tapi manalah aku mampu...pas tu ada niat nak beli tanah dan buat rumah di atasnya...entahlah serabut tul

Jap lagi selepas asar nak hantar anak aku balik ke asrama MRSM Muadzam...

0 comments: